Öfke kontrolü doğuştan mı gelir, yoksa eğitimle kazanılabilen bir yetenek midir?

Öfke kontrolü doğuştan mı gelir, yoksa eğitimle kazanılabilen bir yetenek midir?

Ben öfke kontrolünün doğuştan gelen bir yetenek olduğunu ve eğitimin çok az etkisi olduğunu düşünüyorum. Doğuştan agresif olan insanı eğitim ne kadar sakin tutabilir ki?

Öfke kontrolü doğuştan mı gelir, yoksa eğitimle kazanılabilen bir yetenek midir?
Cevapla