İçlerinde bir nebze güzellik bulunmayan sadece kötü insnalar üzerine?

Bizler biraz siyah biraz beyazız. Birde sırf beyazlar ve sırf siyahlar var.

Bizler biraz iyi biraz kötüyüz. Çok ama çok nadide bir kesim sadece iyi. Büyük bir kesim de sadece kötü.

Hangi pencereden bakarsınız bakın katran karası kalpleri var. Mutluluğun çalınarak elde edilen bir şey olduğunu sanan, dilleri ve tavırları ile hayatı zehir eden ve baktığı her şeyde sadece kötülük gören o büyük kesim...

Tuana Türkay bir konuşmasında " kötülüğün ben anneden geçen bir şey olduğunu düşünüyorum. Bazısı sadece bu şey üzere doğuyor ve öylece yaşıyor" demişti. Zamanla mantıklı gelmeye başladı. Sizce?

İçlerinde bir nebze güzellik bulunmayan sadece kötü insnalar üzerine?
Cevapla