Allah neden bazı insanları güzel yarattı bazılarını çirkin çok zoruma gidiyor ):
Allahın Gazabı
Allahın imtihanı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Allahin gazabi niye olsun yani kimi cok guzel ici kotu kim cok cirkin ici guzel bence imtihandir. Yani bence cirkin olan kisilerin hayatlari daha guzel
Ben de neden bazıları zengin doğup bazıları fakir doğuyor onu merak ediyorum ama Allahın imtihanı işte
Herkes tipsiz olsa topluca intihar ederdik. Herkes tipli olsa tiplinin kıymeti kalmazdı
Cevap
4Cevap
imtihan o. ayrıca güzelleşmek birazda insanın elinde olan bişey
çirkin yoktur bakımsız vardır.
Kime göre neye göre güzel ya da çirkin?
ne yapalim böyle olmuşuz
napak bizde ortam böyle
Allah'ın imtihanı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar