Sizde gıcık olmuyor musunuz sadece bana mı oluyor?

2. dönem dersin yarısını online geçti bunun havasını atıyor bide bana laf sokuyor ben alttan ders bırakmadım senin alttan dersin var diyor ben staj yüzünden dersten kaldım ya keyfimden değil

Sizde gıcık olmuyor musunuz sadece bana mı oluyor?
Cevapla