18 oy onu 50 yapacakmışız
Sadelik mi, cafcaf mı?
18 oy onu 50 yapacakmışız

Sizce?
Ikisi de. Cogu zaman her seyi sade seviyorum ama arada asiri abartasim geldigi oluyo
Güzelliği perdelemediginden sadelik.
Güzel ifade ettin her zamanki gibi
Teşekkür ederim.
Ben teşekkür ederim
Cevap
6Cevap
Bazi yerde cafcaf, bazi yerlerde sadelik
Sadelik
Bunca insan hemfikirse bu konuda niye abartılı şιllιklar bu kadar fazla allahallah eçmfmgçemcç
Çok doğru 😄
Sadelik iyidir her zaman.
Yesss
Cafcaf içindeki sadelik diyorum dbdbbd
Sadelik her zaman
sadelik iyidir
Her zaman sadelik.
Sadelik manzara olacak deniz kum güneş
Sadelik
Doğru cevap ghhhj
Sadelik
Yeni gördüm affedersin rahatsızlık vermesin
Sadelik
Bence de
Ortası guzel
Ortası nasıl
Ortası işte
Çarşaf ayol hahah ilahi ben ayol
Sadelik tabii ki...
Sadelikten yanayım
Sadelik hep hoştur
Cafcaf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar