Ay son sevgilim hariç diğerleri için bunu diyorum. Şaka gibi ne yaşıyordum acaba o dönem ben. Kendimi de acayip suçlu hissediyorum ayy yaaa

Ay son sevgilim hariç diğerleri için bunu diyorum. Şaka gibi ne yaşıyordum acaba o dönem ben. Kendimi de acayip suçlu hissediyorum ayy yaaa

Evet her gidenin ardından "ben buna bakacak insan mıydım?" Diyorum. Özellikle bir tanesi yüzünden göz yaşım da aktı, kanımda aktı. Akan kanım, mutluluğu bulduğunu sandığı insanların gözlerinden aheste aheste aksın istiyorum. Bir gün umarım beni soktuğu psikolojinin bedelini misliyle öder. Senin yüzünden tribe girdim şimdi sana çatacağım. 🤣
Cevap
15Cevap
"Ben bunun neyini beğenmişim" dediğim olmuştu bir zamanlar 😬😂işte bir anlık şuur kaybı diyelim biz ona😬
Sevgilim olmadı ki hiç. demedim
Biliyoz Barış hepimiz biliyoz artik bunu
Sjsjs ne yapayım yok ama
Ya sen herkesin beyninde bir yere oturdun valla tebrik ederim ünlü oldun laaa
Hee aynen çok ünlü oldum
Belli bir yaştan sonra sevgili olmaz müstakbel eş adayı ya da aday adayısı olabilir
Benim yaşım uygun değildir bu yaştan sonra cennetten bir aralık kapı beklenebilir
😌🌼 amin amin güzel kapılar açsın sanada gönlündeki güzellikleri yaşamanı nasip etsin.
Kişiden dolayı değil de, ben hiç sevgili kafasında olmadan biriyle sevgili olduğum için "ne kafayla" diyorum
Sevgili değil de ben bundan nasıl hoşlanmışım ya dediğim oldu 😃
Walla 2 tane uzaktan sevgilim oldu, ikisininde karakteri birbirinden kaliteliydi. Boş insanlara yönelemiyorum, yapımda yok
Belki onlarda senin için aynı şeyi düşünüyordur
Ama şu an mutluysan ne güzel
Evet çok dediğim oldu ve çok pişman oldum sevgili olduğuma gerçek yüzünü gördüm Allah'a çok şükür ediyorum 😌
Hayır ben tercihlerimin her zaman arkasındayım. hiç bir zaman yanlış karar vermedim.
Hiç gerek yok no sevgili falan direk masası ahahah🤣
Evet, dedim ve gerçekten de kendime hayret ettim : ))
hayir. zaten oyle cok sevgilim de olmadi cevremi secerdim hep
Yok demedim jsjsjs guzeldi
ne yaşattılar sana böyle balım
Ayda bir sevgili değişiyorsun galiba...
Oldu
Öyle bişey demedim hiç
Onu diyebilmek için bil bakalım ne gerek 😂
Benim hiç sevgilim olmadığı için demiyorum 😂
Evet diyorum 🤣 gülüyorum kendime jwhaba
Derdimde benim kahrımı kimse çekemez
Öyle bir duruma gelmedim
Yok demiyom cano
Bunlar hep sevgisiz ve ilgisiz büyümekten oluyor.
Tam olacaktım da olmadım Allahtan
Evet olmuştu..
Evet dedim
Dedğim zamanlar oldu
Evet demiştim
Demiyorum
evet her zaman soylerim
Hayır
Hayır
hayır demiyorum
Çook
Hemde nasil 😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?