"Ben buna nasıl aşık olmuşum, yazık bana" dediğiniz biri oldu mu?

İlla vardır ya o aşkın buyusu kaybolunca ben bunun nesine asik oldum diye sorguluyor insan kendini 😄
"Ben buna nasıl aşık olmuşum, yazık bana" dediğiniz biri oldu mu?
Cevapla