Erkekler her kızın peşinden koşmayı erkeklik görevi olarak mı görüyorlar?

Yabancı erkeklere bakıyorum mesela hepsi olgun, kendi halinde takılıyorlar ama bu ülkedeki erkeklere bakıyorum geneli her kıza bakmayı, yazmayı, takip etmeyi marifet veya görev sanıyorlar herhalde 👀 haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Mesela geçenlerde Acun'un çook eski bi videosuna denk gelmiştim. Adam yabancı ülkeye gidiyor eğlenen insanların arasında roportaj filan yapıyor. Bir tane erkek hakkında da şöyle söylüyor 'bu çocukta ne zamandır kızları tavlamaya çalışıyor' tarzı şey söylüyor ve o çocuk Türk çıkıyor Acun da şaşırıyor 😃 yani bu şeyler bi tek bizim düşük erkolarda var sanırım. Bir de şey vardı hani yabancı ülkeye gidip kızları taciz eden sonra da o ülkeden kovulan türk sosyal medya fenomeni vardı
Güncellemeler
+1 yıl
Şöyle de örnek vereyimYabancı erkeklere sosyal medyada denk geliyorum. Hiçbirini full kız takip ederken görmedim. Hangi tc erkeğine denk gelsem neredeyse full kızları takip ediyorlar en ufak dekolte veren oldu mu anında mesaj atıp iltifatlar ediyorlar filan. Yabancı kızlar dekolteli olsa bile öyle çok beğeni almıyorlar mesela bazısı 100-200 beğeni alırken bu durum türkiyede olunca binlerce beğeni alıyorlar. Bu da erkeklerin ne kadar aç olduğunu gösteriyor
Erkekler her kızın peşinden koşmayı erkeklik görevi olarak mı görüyorlar?
Cevapla