Sizde olduğunuz yaşa geldikten sonra yaptıklarınızdan ve geçmişinizden nefret ediyor musunuz?

Bazen diyorum ki kapatayım her şeyi her yerden defolup gideyim. Baskı kadar insanı yoran ve bitiren bir şey yok. İnsanı kendinden nefret ettiriyor. Onur gurur diye çocuklarının hayatını zehir edenlere burdan bolca “geberin” diyesim var. Amin.
Güncellemeler
+1 yıl
Ya alsınlar canımı ya da bana yeni bir hayat versinler.
Sizde olduğunuz yaşa geldikten sonra yaptıklarınızdan ve geçmişinizden nefret ediyor musunuz?
Cevapla