Ölümü düşündüğünüz oluyor mu, nasıl hissediyorsunuz?

Bir yakınımın ölüm haberini aldım dışarıdayken. Hayattan soyutlandım o an, gerçeklik algımı yitirdim. Hala aklımda ve gözümde canlanıyor. Çok değerli biriydi...

Hayat bu kadar işte. Nefes aldığımız sürece varız bu dünyada.

Güncellemeler
+1 yıl
Dilediğiniz baş sağlığı için teşekkürler.
Ölümü düşündüğünüz oluyor mu, nasıl hissediyorsunuz?
Cevapla