Herkesin içinde bir çocuk var, sizin içinizdeki çocuk kaç yaşında merak ettiniz mi hiç?

Klasik sozdür: "Herkesin icinde bir cocuk var." Peki hic düsündünüz mü sizin içinizdeki çocuk kaç yaşında? Testi yapin, icinizdeki cocugun kac yasinda oldugunu gorün...

https://www.testler.org/test.php?test=173

yine ben yine bir test :)
ben kafa dağıtmak için bakıyorum bunlara arada hoşuma gidenleri de paylaşıyorum sizinle :) çözmek hoşunuza gitmiyosa uzak durun görüş falan istemiyorum lütfennn ;)
Güncellemeler
+1 yıl
İÇİNİZDEKİ ÇOCUğUN YAŞI YOK
İçinizde bir çocuk var, ama yaşı yok. Adı var: Sevgili ben! Bu yüzden egoistsiniz, sizden başka kimsenin kıymeti yok. Kimbilir, belki çocukken çok yalnızdınız ve kendinizden başka kimseniz yoktu. Kendinize anne, baba, kardeş, arkadaş oldunuz. Bu yüzden içinizdeki çocuğun hiç yaşı olmadı. Hep hayaller vardı. Dünya o kadar size aitti ki, şimdi de yalnız sizin için dönüyor.

egoistim ben o. O
Herkesin içinde bir çocuk var, sizin içinizdeki çocuk kaç yaşında merak ettiniz mi hiç?
Cevapla