Bu günlük hayatta "r" leri kullanmayan insanlar çok itici değil mi (geliyom, duruyo vb)?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yanlış anlaşılmış olabilir, ben konuşmada demiyorum.
Bazı arkadaşlar telafuz edemiyor olabilirler.
Ben yazıda, konuşurken Whatsapp gibi platformlarda "geliyom, gidiyom"
diyenlere sözüm.
Bu günlük hayatta "r" leri kullanmayan insanlar çok itici değil mi (geliyom, duruyo vb)?
Cevapla