Biz RTE'cilerin sesi çıkmaz değil mi?

Öyle her yerde bağırıp çağırıp şu gidecek bu gelecek bilmem ne munakaşaya girmeyiz biz sandıkları konustururuz☺️
#herseyCokHayirliOlacak
Güncellemeler
+1 yıl
Neyse çok da şaaapmayın ya geçer bir iki güne acısı ☺️Biz Suriyeli müslümanlar ülkeyi terketsin diye Atatürk'ün adını kullanıp Amerika'ya uşaklık yapacaklara oy vermedik.. Bizler Suriyeliler gitsin diye patates soğan fiyatı düşsün diye Mehmetçiğin kanını dokenlerin tarafında olmadık. Bizler 21 yıldır missss gibi ülkeyi yönetip son 4-5 yıldır dünyaca yaşanan krizlerden devletimizi sorumlu tutmadık. Bunlari bahane edip lgbt yi destekleyenlerin yanında yer almadık.
Güncellemeler
+1 yıl
Ve milletin sözünün üstüne söz olmaz... Halkımız en doğrusunu bilir sonuç ne olursa olsun saygı duymak zorundaydık. Şükürler olsun ki bütün dünyanın kendine engel olarak gördüğü Erdoğan'ı, ümmetin umudu Erdoğan'ı bir kere daha yedirmedik.
Biz RTE'cilerin sesi çıkmaz değil mi?
Cevapla