Erkekleri hep ikinci plana mı atıyoruz sizce de?

# Çok haklı isyan degilmi ama ben şahsen ikna oldum #🤣
Erkekleri hep ikinci plana mı atıyoruz sizce de?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellll
Güncellemeler
+1 yıl
Değerli emekçi erkek üyelerimiz 🤣 size destek vermek benim işim ben sizin tarafinizı tutuyor ve destekliyorum 🤣🤣
Erkekleri hep ikinci plana mı atıyoruz sizce de?
Cevapla