Normal şartlarda biri bana bu soruyu sorsa büyük ihtimalle artı eksilerine bakar karar veririm derdim fakat ya insan kendi olduğu için ya da tam artı eksisine emin olmadığım için kararsızım
Siz nasıl karar veriyorsnz
Normal şartlarda biri bana bu soruyu sorsa büyük ihtimalle artı eksilerine bakar karar veririm derdim fakat ya insan kendi olduğu için ya da tam artı eksisine emin olmadığım için kararsızım
Siz nasıl karar veriyorsnz
Vicdanımı seçiyorum her zaman. Kalp kırıklığı geçiyor da vicdan sızısı geçmiyor
Vicdan yerinde durdurmuyor zaten
Aynen öyle
@KerpetenRamiz yooo çok rahat
Eee ozaman. Niye vicdan yerinde durdurmuyor dedin
Hiç bisey Bi sigara yakiyorum bide filtre kahve öyle boşluğa bakıyorum
Birazdan alacağım şekil büyük ihtimalle
Hayırlısı be gülüm:/
Geçti geçti 😂 sigarada yakmadm
Ne çabuk ya iyi mi geçti kötü mü 😀
En kötü karar kararsızlıktan iyidir şu an iyiyim
Tabiki haklisin da acaba Konu neydi
Akraba ilişkileri
Ha anladım ya Bi dedikodu yapardın biterdi giderdi niye soru açtın boşa vakit kaybı dhdhdbd
Ahahah kime neyi dedikodu edeceğim ki
Akraba ile ilgili demedin mi onaa
Ha yoksa kayinvalidenle alakalı bir konu mu
Yok ya
Söyleyecek misin. Daha da tahmin edeyim.
Hahaha söyleyeyim mi illa
Bir yakınım benm düğünüme vs gelmedi, hayırlı olsun bile demedi
Bugün nikahı var gitsem mi gitmesem mi kararsız kaldım
Gitmemeye karar verdim
Kalbim gitme
Vicdanım git diyordu
Aklımda gitmemenin mantıklı olacağına karar verince gitmeyeceğim
Ha konu demek buydu sebebini sormadın mı niye gelmedin diye
Doğru karar vermişsin
:)) söyledin işte
Ama Bi daha böyle soru kaydı açmaya gerek yok artık danisacagiz bir profesör var yaniiii fjshdhdj. 😀
Teşekkür ederim ama ani karar vermem gerektiğinde kitlelere sormayı seviyorum
Ani karar mı dün sordun bu soruyu bugün cevapladın yani bu Bu bi ani karar değil ki
Rica ederim nedemek herzaman hanımefendicigim dhdhxh 😀
Dün sordum ilk yarım saat içinde karar verdim işte
Hmm tamam
Cevap
7Cevap
Aklımla vicdanım arasında dersen doğru sormuş olursun. Çoğunlukla vicdanım önde geliyor ama bazan da mantıklı olanı yapıyorum
Yok kalbim kırık ama vicdanim yapmam gerektiğini söylüyor
ikisinide dinlemiyorum kafama eseni yapıyorum :D
Mantığım herşeyin üstesinden geliyor
Aklımı dinliyorum
Aklıma danışırım 😂
Testislerimin sesini dinliyorum.
Beyin olmayınca tâbi çok normal
:)
Jalp
Vicdan ağır basar
İkiside aynı
Vicdan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar