Yani değer mi değmez mi ona karar verir misiniz öncelikle?
Çünkü iyice izlenmeden atılan adımlar hüsran olabiliyor.
Çünkü iyice izlenmeden atılan adımlar hüsran olabiliyor.
Ben tanımaya çalışmam. eğer zaten doğru kişiyse yani birbirimize benziyorsak zaten birbirimize yakınlaşırız ister istemez. özellikle gözlem yapmam çünkü bir insanı tanımak için uzaktan değil bir arada zaman geçirmek lazım.
Gözlem önemli
Evet bir süre tanımak önemli. Çünkü ne zaman erken davransam sonuç hep boş çıktı. Ya şu hayatta kimler için neler yaptık diye çok oturup üzüldüm. Bu yüzden ben çoğu yerde iyi olmayı da bıraktım artık kimseye güvenmeden deper vermek adım atmak yok
Evet bir süre izleyeceksin
Bakalım sana uygun mu nasıl davranışı var , kiminle ne derece yakın
Cevap
8Cevap
Bana adım atanı bir süre takip ettiğim doğrudur, bakalım totosu başı ayrı mı yoksa ahenkle mi oynuyor :D
Kesinlikle öncelikle hislerim zaten yanılmaz. Eğer bir çekim hissediyosam ama ileriyi göremiyosam uzaktan tanımaya çalışırım. İşe yaramazsa ve hala istiyosam da ilk adımı atarım
Tanımadan kişi nasıl seviyor? Hep merak ettiğim bir durum bu. Şıpsevdi mi bunlar diye düşünüyorum. Onun için önce tanımam lazım.
Hani birini görürsün bakarsın hoş biri ondan sonra gözlemlersin sana uygun mu falan filan
Pat diye girilmez öyle.
Eeee... Beğenmek sevmek mi demek?
Sürekli ve uzunca izlerim, hareketlerini davranışını anlamaya çalışırım. Bakalım izliyoruz hanımefendiyi😄
Dimi izlemek lazım bakalım oynasiyor mu rahat mı duruyor 😁
Yakın takip 😂
Hoşuma gitmeyen 2 şeysi var onu da düzeltse 😁
Neyi var ki
Biraz karşı cinse yakın , bu aralar değil önceden öyleydi
Soyutlasın kendini biraz o zaman
Yanlış yapıyor demekki. Farkına varır kısa zamanda umarım
Bana karşı soyutlamasın da sıcacık olsun yeterli
Evet ama o da aynı şeyi bekler empati kurmak lazım
Tabi ki
Onun 1 kelimesi içimi ısıtmaya yeter , diğerlerine lüzum yok
Eldivenini taksın ısıtsın sonra sana versin 🌸
Gurban olamm
🥰🥰
Birine ilk adım atacağım zaman uzaktan tanımak yerine yakından tanırım sohbet ederek vs. Sonu hüsranla bitsede bazen güzel yürekler tanımak güzeldir
@Rahel677 yine de her şey rağmen denenmeye değer.
@Rahel677 belki de senin sevgin ona iyi gelebilir bir de öyle düşün
Yok biz direk gidip kendimizi belli ederiz, degermi degmezmi kismina tanidiktan sonra bakariz
Evet bunu yaparım ve bu yüzden en sonunda hep haklı çıkarım
Zaten ilk adım atmak için dikkatin çekilmiş olması gerek bu da gözlemle mümkün olur
Başta tabiki gözlemlerim hal tavır ve hareketlerine bakarım ona göre
Ben iyice izlerdik oturusuna kalkisina konusmasina bakardim
Oldukça romantik sorular ve sen hayırdır inş :D
Romantik gruptan ayrıldı dkdjdj
ahahaha ormantik semaverle çay demliyor xcv
Çay içerken onu unuttuk djdjd
Evet öyle yapmak gerekir
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?