Erkekler mi yoksa kadınlar mı yalnız daha rahat yaşabilirler?

Kesinlikle erkekler yalnızlığa daha dirençlidir 🙄
Kadınlar 30 u geçince büyük bir kısmı 50 yi geçince ise tamamı güçten düşerler güzellikleri de kalmazlar…
Erkekler mi yoksa kadınlar mı yalnız daha rahat yaşabilirler?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru seçilmiş linç is loading 🤪
Erkekler mi yoksa kadınlar mı yalnız daha rahat yaşabilirler?
Cevapla