Uyuyarak.. 😂
Üzülünce de sinirlenince de direk uykuya sığınırım. 😂
Üzülünce de sinirlenince de direk uykuya sığınırım. 😂


Sinirlenirsem çıkarım evden takarım kulaklıkları amaçsızca hızlı hızlı yürürüm nereye doğru bilmeden ama biliyormuş gibi. Üzgünsem yatarım gözlerimi kapatırım sessizce saatlerce düşünürüm.
Cevap
10Cevap
Evdeysem kedilerimle oynarım geçer sinirim. Evde değilsem olaydan uzaklaşır taş sektirmeye giderim 😃
ne yazık ki suçu olmayan insanlardan çıkarıyorum bu siniri yani illa ki birinden veya bi şeyden çıkarmalıyım yoksa sakinleşemem
Ben sinir olduğumda kimseyle konuşmak istemem bi kafami toplarim yanliz durarak
Hayatta uyuyamam illa bir şeyden sinirimi çıkarırım
Yalnız kalırım, kahve ve sigara 🚬 ☕️
😌😌😂😂
Şaşmaz 😂
Yalnız kalmayı tercih ediyorum muzigi dinleyip bi şeyler içmeyi soğuk içecekler, cay vs
Ya sabır diyorum artık
Sinirlendiğim şeye kızarak sakinleşiyorum
Sinirlendiğimde kimse sakinleştiremez beni.
Yalnız kalmayı tercih ediyorum
Hiç bişi yapmam sakinimdir
Ağlayarak
Yürüyüş yaparak
Bir yerleri yumruklayarak
Müzik dinlerim
Bağırarak :)))
Uyuyarak veya zaman sakinleştirebilir
Yalnız kalarak ya da uyuyarak
Söverim
Sigara :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?