B0k gibi yılbaşına girdim hâlâ ağlıyorum tam 10 dk kala yaşanması zorunlumuydu yani kötümü gecicek yilbasim sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Sevmediğim ve bana kötülük yapan onca insan 2024'e girerken harika storyler paylaşıyorlar mükemmel bir sekilde giriyorlar benim kimseye zararım olmadığı hâlde herkese gülücük saçıp yardima koşan ben olduğum halde ben neden iğrenç giriyorum hayatları mükemmel benimkisi neden böyle?
B0k gibi yılbaşına girdim hâlâ ağlıyorum tam 10 dk kala yaşanması zorunlumuydu yani kötümü gecicek yilbasim sizce?
Cevapla