Güncellemeler
+1 yıl
Sevmediğim ve bana kötülük yapan onca insan 2024'e girerken harika storyler paylaşıyorlar mükemmel bir sekilde giriyorlar benim kimseye zararım olmadığı hâlde herkese gülücük saçıp yardima koşan ben olduğum halde ben neden iğrenç giriyorum hayatları mükemmel benimkisi neden böyle?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
okadarr dertlerimizz varkenn dert ettigine bak yaa :( cok uzucu
Gazzede olerek girenler, ya da ailerini kaybederek girenler var? sence bu daha kotu degilmi?
Bence sukretmemiz gerekiyor..
bende valla yatagimin icine girip kitap okudum sonra uyudumm
Biliyorum ve bende üzülüyorum onlara zaten ancak kendi hayatımdada üzülebilicegim şeyler oluyor bu hayatimda kötü şeyler yasadim üzüldüm diye ordaki kardeşlerimize üzülmüyorum demek değil derdim dert değildi zaten ancak hayatta da inişli çıkışlı anlar olabilir
Tabikide olabilir hayatimizda inisli cikisli zamanlar. Ama hani benim demek istedigim bu derde fazla takilma daha zorlari var😔
Insallahhh hepsi gecer
Öyle tabi geçer inşallah teşekkür ederim
Insallahh.. rica ederim nedemk
Ben yanliz girdim portakal mandalin yiyerek dogum günümü kutlayan bile olmadı burdan hanfendinin biri hariç ben ne yapayım ya
Hayat bike g0tuyle gülüyor kardeş
Aman hayat boş zaten isterse önüyle gülsün boş verin bizde kendi dünyamızda mutlu oluruz böyle ne arayan var ne soran herkesin dogum günü geldiginde kutladım hediye aldım boş
Öyle tabiki ama üzülüyorum işte genç yaşımda sosyal değilim okulu biraktim açıktan okuyorum kavgalı olduğum kızın hayatı mükemmel okula devam edebilirdim ama onun yüzünden gitmek istemedim sonra oda okul değiştirdi ben mal gibi kaldim bir sürü sorunlarım vsr her şey üst üste geliyor yoruldum ne diyim
Sakın olun üzülmeyin hayat yinede sürüyo size yakışmaz aglamak üzülmek dik durmayı bilmelisiniz bu menfaat dünyasında herşeyi kafanıza takarsanız zor saglıklı düşünemiyosunuz bence üzülmeyin
Doğru diyosunuz düzeliriz inşallah
Düzelir zannetmeyinki gülen eglenenler mutlu size nispet yapanlar
öyle b0k girmişsin ki yılbaşına.. yılbaşını da b0k ettin :D
Özür dilerim
şaka yapıyorum ya. noldu tam olarak canını sıkan şey ne ¿ anlatırsan dinlemek isterim
Hayır teşekkür ederim önemsiz bir şey
Sen yalnız deilsin KS deki insanlar olarak burdayız kendini iyi hisset
Hayata duygulara bukadar tutulmamalısın akışına bırakmak gerek
Öyle tabiki sağolun
Rica ederim bol şans
🌸🌸❤️❤️
💙💙🌹🌹
Bende öyle girdim ama gülmek zorundayız maalesef düşmanlarını güldürme senen iyi geçsin 💖❣️
Üzme kendini gel dertleşelim
Niye ağlıyorsun kanka
Saçma bir konu
Batıl bir inanç inanma öyle şeylere
Ben de öyle..
Sevmediğim insanlar çok güzel hikayeler paylaşıyor hayatimi boka ceviriyorlar benim hâlim içler acısı nerde adalet
Neden?
Aglama
Neden ağlıyorsunuz
Yaz derdini
Dua et hayîrlı kapi açilsin
İnşallah
Sevgilin var mi
Hayır ne alaka anlamadım
Takip edermisin
Neden edeyim? Ne diyorsunuz?
Tanimak istiyorm seni