Artik gercekten bunaldim ne derseniz diyin. yok mu kimse gecici bile olsa?

Arkadaşlar 20 senedir denemediğim yol kalmadı buradan isteyecek kadar düştüm artik ama napayim çok merak ediyorum biriyle ilişkin olması nasil diye 3 gün bile sürse yeterdi. Çok severdim biri olsaydi ama artık Bi hırs Bi merağa dönüştü. Benim hem fiziken hem manevi hem maddi hem karakter olarak yarım etmez insanlar bile çorap değişir gibi sevgili değişiyor. Krolari maçoları tofaşçı hondacı apacileri seviyor herkes

Artik gercekten bunaldim ne derseniz diyin. yok mu kimse gecici bile olsa?
Cevapla