
Bazı insanların önceliği kendisidir. Bazı insanların önceliği kendinden daha çok başkalarıdır. Başka şeylere yetişeyim derken kendinizi ihmal ettiğinizi düşündünüz mü?

Başkalarina baglanmaya çalistigim zaman kendimi gözardi ediyorum genelde. Bunu tam olarak aşamiyorum.
Coğu zaman..
Cevap
1Cevap
işte tam o noktaya gelmişken hayatın nr güzel oldugunu anlar ve artık kendın için yaşamak istersın. sonra ya boka sarar hayat ya da tadından yrnmez. brn ıkımcı şıkkı yaşamayı dılıyorum 😊
Başkalarına yetişmek de insanın kendi için yaptığı birşeydir. Sonuçta öyle mutlu oluyordur. Ben hem başkalarına hem de kendime yetişme taraftarıyım.
Gecmiste kendime gec kaliyordum simdi baskalarina gec...
İhmal etmişliğim fazla kendimi.
evet.. bir ara hep oyle oldu
Kesinlikle. Kendime geç kaldım.
Zaman zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?