Kişilik & Karakter Keşke okusaydım diyorum çok pişman oldum bayram da herkes 9gün tatil yapacak ben 3gün cıkacam zoruma gidiyor? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Calışma hayatı yüzünden adam akılı sosyal hayatım yok sehir dısına cıkar gezerdim 3 gün tatil hiç bişeye yetmez Güncellemeler1 yıl Okumuş olsaydım simdi güzel yerlerde olurdum Keşke okusaydım diyorum çok pişman oldum bayram da herkes 9gün tatil yapacak ben 3gün cıkacam zoruma gidiyor? Cevapla Tatil Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. geçer bence boş ver takma 0 0 Yorumla
Lazımbazıhatalar Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Lise mezunuysan ortaogretim kpss ile üni mezunlarndan daha kolay atanirsin 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Ekpss ye girdim 78puan aldım atanamadım. Yorumla Lazımbazıhatalar 1 yıl atamaları takip edin mutlaka ortaogretim çok daha kolay ataniyor Yorumla Soran 1 yıl 78puanla devlet kurumlarına rahatlıkla girebilirmiyim sence Yorumla Lazımbazıhatalar 1 yıl evet puaniniz güzel Yorumla
ModernScientist Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ben okudum da ne oldu? Firma 4 gün izin verdi sadece 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Okudum işsizim kral boş ver okumadığın daha iyi 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Nasıl işşizsin Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Çalışmıyorum Yorumla
daphy Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl geç kalmadın hâlâ okuyabilirsn 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Yaş 25 oldu bu saatten sonra Yorumla daphy 1 yıl 27 yaşında hukuk kazanmış tanıdığım var şu an birinci sınıfta 2-3 yıl ders çalışmış kazanmış Yorumla yinemieksi 1 yıl Benimde yaşım geçti ama bi şekilde çabalıyorum okul için Yorumla daphy 1 yıl okumanın yaşı yoktur tebrikler Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
geçer bence boş ver takma
Lise mezunuysan ortaogretim kpss ile üni mezunlarndan daha kolay atanirsin
Ekpss ye girdim 78puan aldım atanamadım.
atamaları takip edin mutlaka ortaogretim çok daha kolay ataniyor
78puanla devlet kurumlarına rahatlıkla girebilirmiyim sence
evet puaniniz güzel
Ben okudum da ne oldu? Firma 4 gün izin verdi sadece
Okudum işsizim kral boş ver okumadığın daha iyi
Nasıl işşizsin
Çalışmıyorum
geç kalmadın hâlâ okuyabilirsn
Yaş 25 oldu bu saatten sonra
27 yaşında hukuk kazanmış tanıdığım var şu an birinci sınıfta 2-3 yıl ders çalışmış kazanmış
Benimde yaşım geçti ama bi şekilde çabalıyorum okul için
okumanın yaşı yoktur tebrikler