Keşke okusaydım diyorum çok pişman oldum bayram da herkes 9gün tatil yapacak ben 3gün cıkacam zoruma gidiyor?

Calışma hayatı yüzünden adam akılı sosyal hayatım yok sehir dısına cıkar gezerdim 3 gün tatil hiç bişeye yetmez
Güncellemeler
1 yıl
Okumuş olsaydım simdi güzel yerlerde olurdum
Keşke okusaydım diyorum çok pişman oldum bayram da herkes 9gün tatil yapacak ben 3gün cıkacam zoruma gidiyor?
Cevapla