Bu hayatta en çok hangisi oldu? Üzen mi, üzülen mi?

Allah için rica ediyorum kimse kendini sütten çıkmış ak kaşık gibi göstermesin.. iyice düşünün.. üzdüklerinizi.. Gece gece huysuz gardiyan oldum ya önce görüşlere uçun sonra da yataklarınıza👀 hadi naş naş🏃🏃🏃‍♀️🏃‍♀️👀

En çok hangisini yaşadın, hangi tarafta kaldın? Üzen mi üzülen mi?

Bu hayatta en çok hangisi oldu? Üzen mi, üzülen mi?
Bu hayatta en çok hangisi oldu? Üzen mi, üzülen mi?
Cevapla