
Vazgeçmekten bahsederken vazgeçilmiyor dinletiyorum... 🤷♀️

Vazgeçmekten bahsederken vazgeçilmiyor dinletiyorum... 🤷♀️
Kolay kolay vazgeçen biri değilim. Mutlaka vazgeçtiğimde o olay veya o kişi için daha iyi olacağına inandığım içindir. Başka çarem olmadığı içindir.
Başkası için iyi olurken sana ne oluyor peki, senin için de iyi olması lazım değil mi?
Yok, bak şimdi birini çok seviyorsan eğer onun mutlu olması önceliğin olur. Seninleyken mutsuzsa mecbur bırakıyorsun.
Bak şimdi anlaşılabilir oldu ama yine aynı konuya geliyoruz sana ne oluyor bu arada 😅
Vazgeçmiş oluyorsun mutluluğuyla mutlu oluyorsun. 😃
Peki öyle olsun 😄
Her şey bize emanet sadece... Candan bile vazgeçmek zorunda kalacağız zamanı geldiğinde, o yüzden vazgeçilmez hiçbir şey yok şu hayatta... Onun dışında umudumuz bittiği anda en sevdiklerimiz neyse onlardan bile vazgeçeriz. Umuttur bizi bağlayan vazgeçemediklerimize...
Rica ederim.
Vazgeçilmiyor diyen adam yaşamak için mücadele etmekten vazgeçmişti..
Çok kez kendi hayatımdan vazgeçme noktasına gelmiş biri olarak vazgeçemeyeceğim hiçbişey yok diyorum..
Bana iyi gelmediğini gördüğüm ve düşündüğüm herkesten her şeyden vazgeçtim. Pişman değilim.
Cevap
1Cevap
Artık olsada bir şey değişmeyecegini anladığım an vazgeçiyorum
Benim için bir kırılma noktası var. Eğer o kırılma noktasına gelindeyse oradan dönüşü olmaz.
Değişmeyeceğini kabul ettiğim het şeyden vazgeçtim
Anlamıyorsa karşı taraf sesimden vazgeçerim. Artık ne sabrım kaldı, ne de tahammülüm
Çok doğru bir söz imis bunu da görüyorum karşıma kim geldi gitti ise böyle oldum
Ben GİTMEM
İnanmıyorum
Valla GİTMEM sen istemediğin sürece
Demeyelim
@ferhatımben 🤣🤣
Gül sen öyle
@ferhatımben peki
Vazgeçtiysek bir sebebi vardır güneşinko 😎
Ben hiç vazgeçmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?