Kykda oda arkadaşinizi sevmezseniz nasil. katlanirsiniz?

Çok boş birine denk geldim ya. Boş boş boş. Gıcık alıyorum. Belki o da gıcık alıyordur. Ama çok boş biri. Tek başına yemeğe çıkamıyor kac yaşına gelmiş diğer kızla anlaşıp çıkıyorlar o hareketi falan boş. İnsanları kullanıyor bunu bide marifetmiş gibi dile getiriyor. Varlığı bile beni sinir ediyor. Mecbur yurda kalıyor bende dışarı cikamiykm

Kykda oda arkadaşinizi sevmezseniz nasil. katlanirsiniz?
Cevapla