Oda arkadaşının horlaması ve ondan nefret etmek? ?

1 dönemlik başka bir yurtta kalıyorum. Oda arkadaşım inanılmaz horluyor. Bir kız nasıl bu kadar yüksek horlayabilir onu anlamadım ben. Sanki erkek yurdunda kalıyorum gibi. Hem dağınık, hem horluyor, hem de keko. Benim burada bir sürü arkadaşım oldu diye hava atıyor bana. Saçlarım akmış o gözüne çarpıyor beni ezikleyerek söylemeye çalışıyor. Ayrıca 1 yıllık arkadaşı da burada ve onun arkasından kızın aile ilişkilerine ve düşüncelerine laf atıyor benle güya dedikodu yapacak? Ayıp gerçekten. Ha bi de cimri. Öyle cimri ki. Dolaptan yanlışlıkla onun domatesini kullanmışım. Hemen nasıl fark ettin de söylüyorsun bana. Dedim kusura bakma karıştırmışım, yenisini alırım. Sustu, bir şey demedi. Gittim yenisini aldım. Durumu olmayabilir diye bir şey yok bu arada. 100 tane bakım ürünü var ve sürekli kıyafet alıyor kendine. Ha bi de o kadar bakım ürünü asla yüzünüzü güzelleştirmez kızlar. Az ve öz her zaman iyidir.

Bir insana gıcık olunca he şeyi batıyor böyle işte.

Sadece içimi dökmek istedim. Benle aynı şekilde oda arkadaşından gıcık olan bacılarım aşağıya anlatın birlikte konuşalım. Birlikte yuhhh nasıl olurr diyelim. Kız muhabbetini çok özledim. (burada pek arkadaşım yok şu an)

Oda arkadaşının horlaması ve ondan nefret etmek? ?
Cevapla