Çevremde o an ne varsa nasibini alıyor bu durumdan😬. Sanki hepsi inadıma anlaşmış gibi oluyorlar.🤦♀️

Çevremde o an ne varsa nasibini alıyor bu durumdan😬. Sanki hepsi inadıma anlaşmış gibi oluyorlar.🤦♀️

Evet oluyor😂 ne güzel söyleniyorum söyleniyorum gıkları çıkmıyor dinliyorlar
Dil ne büyük dertmiş meğer 😅
Teşekkür ederim
Hele o kapıların kulplari yokmu o kapıyı komple sökesim geliyor😂
Ahh ahh illa bi yere takılacak😂🙈
Teşekkür ederim
Cevap
4Cevap
Cansız varlıklara da sinirlendiğim oluyor evet.. bilgisayar ya da net yavaş olunca onlara söylenirim mesela :D sdfsd
Bende söyleniyorum😄
:D sdfsd
En güzel yaptığım şeylerden birisidir
Yook. ama kendi kendime balataları yakıyorum
Ben hıncımı onlardan alıyorum. Gidip gıdıklarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar