Oturan birinin neden oturduğunu düşünmek gibi ya da her hangi bir şey her şeyin bir anlamı ve sebebi var mıdır diye düşünür müsünüz.
Ben herseyin bir sebebi vardır diye düşünüyorum ve bu yüzden her olaya ve herkese anlam yüklemeye çalışırım.
Oturan birinin neden oturduğunu düşünmek gibi ya da her hangi bir şey her şeyin bir anlamı ve sebebi var mıdır diye düşünür müsünüz.
Ben herseyin bir sebebi vardır diye düşünüyorum ve bu yüzden her olaya ve herkese anlam yüklemeye çalışırım.
Bu evrende nedensiz bir şey yoktur. Her şey zincir halkaları gibi birbirine bağlıdır. Biz bunu fark edilmese de bir olayın sonucu başka bir nedene bağlıyor onu.
Karşılıksız sevgi de yalan o zaman
Onun seni sevmesi gerekmiyor mesela ancak öyle olması gerekiyordu bugün ki sen olabilmen için. Kimisi seni bir yere götürür kimisi tecrübe katar.
Cevap
1Cevap
anlam yüklemem
bunun yanında derin düşünmek ve yaptığın her hareket yüzünden kendini suçlu hissetmek de olunca çekilmez oluyor..
Asla o kadar kafa yormam
Yoğunluğun olmadığı mekanlarda hücreler yorulmazmış
Verdiğin örnekleri düşünecek kadar boş zamanım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?