Herkesleşiyorsun yapma ne olur dediniz mi hiç? Yoksa gördüğünüz, etkilendiğiniz ana sadık kalmayıp herkesleştiriyor musunuz?

Birisinin varlığını sevebiliyoruz, peki ya yokluğunu?
Neden etkilenilen o ilk ana sadık kalamayız? Sürekli onu değiştirmeye, başkalaştırmaya çalışırız ve kendi ellerimizle gönlümüze dokunanı yok ederiz?


Herkesleşiyorsun yapma ne olur dediniz mi hiç? Yoksa gördüğünüz, etkilendiğiniz ana sadık kalmayıp herkesleştiriyor musunuz?



Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Herkesleşiyorsun yapma ne olur dediniz mi hiç? Yoksa gördüğünüz, etkilendiğiniz ana sadık kalmayıp herkesleştiriyor musunuz?
Cevapla