Ya benim huyum gerçekten içtiğim suya kadar anlatırım 😒 işte ne demişler her halini anlatan değersizleşir

Ya benim huyum gerçekten içtiğim suya kadar anlatırım 😒 işte ne demişler her halini anlatan değersizleşir

Anlatmam anlatmıyorum da sadece mış gibi yapıyorum genelde mahir olduğum her konudan gülmek için bir malzeme çıkartınca gülünecek konuları anlatıyorum derdimi anlatmadigim halde komik bulup anlattıklarımdan bile vurmaya çalışıyorlar insanoğlu yapısı böyle kim olursa olsun değişmiyor bunu bilipte yapmamam benim hatam olurdu kesin
Arkadaşlarıma her şeyimi anlatmam muhakkak aramda bir mesafe vardır Çünkü herkesin kendine göre bir özel olduğu için anlatılmaması gerektiğini düşünüyorum Maalesef ki bazı olumsuz durumlarda bu anlatılan şeyler kullanıldığından riske girmeye gerek yok
Ben en yakın kız arkadaşımla duşta bile konuşuyorum her şeyimi biliyor kendi öz kardeşimden farkı yok gerçekten güvendiğim birisiyse her şeyimi anlatırım
Evet... ben de öyle saatlerce görüntülü konuşurum. onla en son artık ee yeter kapat deriz 😂 sonra yine aynı alıştık
😄😄😄
Her şeyi anlatmamak lazım. Ağızdan çıkan sözün esiri oluyoruz artık.
Öyle yeri geliyor annene anlatamiyorsun
Cevap
16Cevap
En yakın arkadaşım da olsa her şeyi anlatmam. :)
En yakın arkadaşlarımın da bilmediği şeyler var
bence de her şeyini anlatmayacaksin. ama o ciddi ilişkisini bile anlatmamış, bana kalırsa gerçekten arkadaş olarak görmüyor onları...
Ya ciddi ilişkini başta saklamasini anlarimda söz kesilmiş artık 😀
ciddi ilişki o demek değil mi
Ama söz kesilmiş ve en yakın arkadaşını çağırmamış bu mu yakın arkadaşlik
ben de onu diyorum canim benim
Bende anlatırdım sonra kız kardeşimin 724 saat su sızmayan arkadaşı vardı kardeşim öğrendi ki arkadaşı kardeşimin eski sevgilisiyle oda sevgili olmuş ve yanında durma sebebi acaba kardeşim çocukla yine konuşuyor mu diyeymis menfaat için mis ben bu olayı öğrendikten sonra bende anlatmamaya kararliyim kimseye güvenmemek lazım
Bence anlatmamalıyız, ben kimseye %100 güvenmem bence sende güvenme.
Güvenmiyorum bir kere kazık yiyince duruyorsun zaten 😀
Her şeyi Hiç Kimseye anlatmam muhakkak herkese konuşulacak ve konuşulmayacak şeyler vardır O yüzden herkesle bir açık kapı bırakmalı diye düşünüyorum
'her şeyi geç 'Benim o sırada arkadaşlarıma 'hiçbir seyimi' anltmmm. anlatilmasi yanlısı değilim
Az bilgi veririm her şeyi bilmesine gerek yok
Herkesin herşeyi bilmesine gerek yok ben kimseye birşeyimi anlatmam
Senin dertlerini günün birinde sana karşı koz olarak kullanacak birisine anlatma
Her şeyimi anlatmam. İçtiğim suyu anlattım ama bir senedir konuştuğum insanı anlatmadım mesela djdjd
Her şey herkese anlatılmaz en yakın arkadaşa bile. Her şeyin bir sınırı olmalı.
Anlatınca aleyhine kullanıyorlar patavatsızlar. İllaki bir yerde sıkıştırıyorlar 😂
O kadarda değil
En yakın arkadaşım ya da dostum dediğim kişiye herşeyi anlatmama gerek yok o zaten aklımdan geçenleri bilir.
hayir tabi ki, zayıf noktanı kendinden başka kimse bilmemeli mesela
Hayır anlatılmamalı her şey, bence.~
Herkes sadece bilmesi gerekeni bilmeli.
Anlatılmaz sen en yakın arkadaşım dersin ama o.
Hayır, mesafeliyim.
Bundan kaybediyoruzya.
Bir yanın kendine özel.
Hayır anlatmam
Hayir gerek yok
her şey anlatılmaz...
Hayır her şey anlatmamali
Hayır her şeyi anlatmam ailemden birileri olmalı.
Ben asla tüm sırlarımı söylemem…
Herşeyin bir sınırı vardır.
Hayır anlatılcak şey vardır anlatıllmayacak şey vardır
Anlatmamalıymışız..
Oysa ne olurdu ki 😒
Dost dediğimiz adama her şeyi anlatırım
Ben anlatıyorum genelini valla
Hayır ne münasebet
Hiç kimseye karşı tamamen şeffaf olamıyorum
anlatmayın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?