• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Annesiz olmak mı sevgisiz bir anneye sahip olmak mı daha kötüdür?

Barış_LonelyForever u
Barış_LonelyForever Takip Et
FenomenEfsane Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
184
Yapay Zekaya Sor
Annesiz olmak mı sevgisiz bir anneye sahip olmak mı daha kötüdür?
Annesiz olmak mı sevgisiz bir anneye sahip olmak mı daha kötüdür?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
22 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • selosss27
    selosss27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 97%
    +1 yıl

    Önemli olan hangisinin daha kötü olduğu değil bence bu insanların kişiliklerine göre farklılık gösterir. Bazısı annem olsun sevmesin ama olsun der. Bazısının annesi vardır anlaşamaz istemez. Her ikisi de zor bir durum. Hikmet Anıl öztekinin bir kitabında söyle yazıyordu "annen olursa ilk bayat ekmekleri yersin. Annen olmazsa taze ekmek yesen de bayat gelir." hayatta bazen böyledir hiç bir şey tatmin etmiyor bizi. Hayatın amacı mücadeledir ve insanoğlu da bu mücadeleyi sevmek zorundadır ruh sağlığın kaybetmemek için.

    2
    1 Yorumla
    • selosss27
      selosss27
      +1 yıl

      Ve acının rengi yoktur kıyaslanamaz. Herkesin yaşantısı farklı yapısı farklı beni üzen şey seni üzmek zorunda değil

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Zz___eeyuyy
    Zz___eeyuyy Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    Çok zor bir soru gerçektwn. Annesiz büyümek nedir bilmiyorum ama anlatamayacagim kadar kötü bir durum olmalı. Ama anne hayatta ve ve çocuğuna sevgi şevkat vermiyorsa çok daha kötü bir duygu bence. Bazı kadınlar anne olmayı haketmiyor kendim şahit oldum , hiç bir çocuk sevgisiz buyumemeli , haketmiyor. Bazı çocuklar maalesef ki anne şevkati görmeden kendi kendine büyümeye çalışır ve erkenden olgun bir insan olur ama hep içinde o anne şevkati ihtiyaci hisseder çok kötü bir şey yani Allah kimseye yaşatmasın. Ve anne sevgisi görmeyen çocuklar ilerde hep şevkat görebileceği birini arar ve bence hep bir umut olmalı insanda belki de anneden bile daha fazla onu sevecek bir eş çıkar kişinin karşısına.

    2
    0 Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Ikiside bir diğerine göre kötü. Ama "zalim" bir anne kadar kötü olamaz :)) YouTube da küçük bebegini kesip yiyen "içinde yaşatmaya" çalışan annenin yanında sıfir mesela bu dediklerin :))) insanın kendi sevgisi olunca olmayininki bir yere kadar içinde buyutebiliyor. Önemli olan senin içindeki sevgi bence ❣️

    4
    3 Yorumla
    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Teşekkür ederim kesinlikle doğru söyledin ❣️🙏

      Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Eig için teşekkür ederim canım 🫶

      Yorumla
    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Rica ederim çok güzel yazmışsın 🫶 ❣️

      Yorumla
  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.

    Sevgisiz olması çok daha kötüdür eminim. Fakat sadece anne değil evlat için de aynı şey geçerli.

    2
    3 Yorumla
    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      ✨☺️

      Yorumla
    • HeartofFire
      HeartofFire
      +1 yıl

      Teşekkürler Barış 😊🥂✨️

      Yorumla
    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      @HeartofFire Rica ederim 🥂☺️✨

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

55

Cevap

18

Cevap

  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Anne varken sevgisinden mahrum kalmak dünyanın en kötü hissidir muhtemelen.
    Olup da sevmemesi bir insan için büyük acı.

    3
    1 Yorumla
    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Maalesef öyle gerçekten de.

      Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    İkisinin de birbirinden kötü yanları olabilir... Eğer evladının başında iyi bir baba var ise, annesiz olmak sevgisiz anneye sahip olmaktan evladır. Ancak çocuğun başında bir baba veya baba gibi koruyup kollayan bir aile büyüğü yoksa, o zaman sevgisiz de olsa güvenliği sağlayan bir anne, hiç annesi olmamasından daha iyidir.

    1
    0 Yorumla
  • Interstellar_
    Interstellar_ Takip Et
    Bilge Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Annesiz buyumek daha aci verici. Cunku annesi var olan henuz yoklugunu tecrube etmedi ki kiyas edebilsin. Ergenlik doneminde sevgi ve sevginin ifade edilisi farklilik gosterebilir. insan bu yaslarda sevilmedigini hissedebilir, bazi davranislari dogru yorumlayamayabilir.

    Annem beni sevmiyor cunku arkadaslarimla gorusmeme izin vermiyor diyen bir ergen bilmiyor ki ebeveyni onun iyiligi icin ona ragmen bazi kurallar koyabiliyor. Bu da sevilmiyorum seklinde yorumlanabilir.

    1
    0 Yorumla
  • Lokiningecesi
    Lokiningecesi Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 25
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 888 cevap paylaştı.

    Sevgisiz de olsa ailenin varlığı insana iyi gelir. Ama sevgisiz olduğu gibi zararsız da olmalı.

    4
    0 Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence sevgisiz anneye sahip olmak daha kötü çünkü varken yoktur aslında, hiç sahip olmamak onun güzel bi şekilde hayalini kurmanı sağlar ve onun hayaliyle yaşarsın✨

    5
    7 Yorumla
    • isabella181919
      isabella181919
      +1 yıl

      @helene1 Ne güzel anlatmiş kurban olduğum💗😅✨️

      Yorumla
    • helene1
      helene1
      +1 yıl

      @isabella181919 sizlere ışık olmaya çalışyorum efendim😝💜

      Yorumla
    • isabella181919
      isabella181919
      +1 yıl

      🫶🎀🥲

      Yorumla
    • Wolfalpha182
      Wolfalpha182
      +1 yıl

      Aynı şey baba içinde geçerli : )))

      Yorumla
    • Wolfalpha182
      Wolfalpha182
      +1 yıl

      Ağzına sağlık güzel anlatmışsın

      Yorumla
    • helene1
      helene1
      +1 yıl

      @Wolfalpha182 teşekkür ederimmm

      Yorumla
    • Wolfalpha182
      Wolfalpha182
      +1 yıl

      Rica ederim kardeşim.

      Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    İkisi de birbirinden kötü 🥺 Bir arkadaşım var, annesi kendisini doğurduktan sonra vefat etmiş. Babası hayatta ama hiç babalık yapmamış. O kadar zor ki, anne konusu açılınca hala çok üzgün olduğunu görebiliyorum

    1
    0 Yorumla
  • Definitive
    Definitive Takip Et
    Yoda Yaş: 49 , eic 99%
    +1 yıl

    Ebeveynlerden birisi yaşarken keşke ölseydi de en azından ölmüş diyerek içim serinleyebilseydi diyebilmek dünyadaki en büyük travmalardan birisi.

    2
    0 Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bence hiç amnesiz olmak. 👍🏻 Sevgisiz bir anne de olsa sonuçta dünyaya getiren bir annedir o. Ama iyi bir anne , ama duygusuz bir anne hiç farketmiyor..

    1
    0 Yorumla
  • Doludoludolu
    Doludoludolu Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Tabiiki sevgisiz anneye sahip olmak daha kötü. Ama bazı yaşlarımızda annemizin bizi sevmediğini düşünebiliyoruz. Aslında çok seviyor ve sana bunu gösteremiyor da olabilir yani.

    1
    0 Yorumla
  • Sema_Foster
    Sema_Foster Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 93%
    +1 yıl

    annesiz olunca bir burukluk oluyor insanda ama kötü anne olunca bi yerden sonra umrunda olmuyor o yüzden annesiz olmak daha kötü

    2
    0 Yorumla
  • _Süveyda u
    _Süveyda Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    İkiside acı veren şeyler ama bazen varlığı bile yetiyor sevmese bile.

    Yokluk hissi daha berbat

    1
    0 Yorumla
  • HotBarbecue
    HotBarbecue Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48 , eic 98%
    +1 yıl

    Annesiz olmak daha kolay katlanılır bir durum, anne var ama sevgi yoksa bunu kabul etmek çok daha zor

    3
    0 Yorumla
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Annesiz olmak daha zor. Sevgisiz olsa bile en azından annenin varlığını duyumsamak da bazen aradığın o güven hissini verebiliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Sevdamdın_sen
    Sevdamdın_sen Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 88%
    +1 yıl

    Sevgisiz olması daha kötü düşünsenize annesi tarafından hiç tanımamış sevilmemiş birini bir zamanlar hayattayken en azından anılar seninledir.

    2
    0 Yorumla
  • SıkıntıdanAçtım
    SıkıntıdanAçtım Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Sevgisiz anne
    Annen yoksa en azından annem olsa beni severdi dersin ama nannen varken keşke olmasaydı demek daha zordur heralde

    2
    0 Yorumla
  • _Chava_
    _Chava_ Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Annesiz olmak bence daha kötü. İyi bir annem olabilirdi ihtimali ve düşüncesi insanı daha çok yıpratır, olsaydı nasıl olurdu diye düşünmek.

    1
    0 Yorumla
  • canerryilmazz
    canerryilmazz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Annesiz olan annesiz olmak diyecek buna anne sevgisi görmeyen de sevgisiz anne diyecek. Böyle soruların cevabı olmaz

    1
    0 Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Sevgisiz büyümek çok kötü izler bırakıyor bakamıcaksa sevgi göstermicekse neden doğuruyor o zaman anlayamıyorum bazen 🥹

    2
    0 Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevgisiz bir annenin oluşu daha kötü diyelim çünkü ben bunun tam tersi babamda yaşayan birisiyim..

    1
    1 Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      🥹🥹

      Yorumla
  • insan_68
    insan_68 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevgisiz bi anne çünkü. Annen olmasa alışırsın sevgisizliğe ama olupda sevgi vermezse çok imrersin başkalarına

    2
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    Ikisinide yaşadım ve ikiside kötü ama hangisi daha kötü diye soracak olursan annesiz

    1
    0 Yorumla
  • Saçmalardanseçmeler5
    Saçmalardanseçmeler5 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 89%
    +1 yıl

    Ebeveynsiz olursan maddi dünyada sıkıntı çekersin , sevgisiz edebevyne sahip olursan ruh dünyanda.

    2
    0 Yorumla
  • Berivann6
    Berivann6 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    İki anlamda da kötü ama sevgisiz anne daha kötü

    2
    0 Yorumla
  • Arag0rn s
    Arag0rn Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 41%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Sanırım ikisi de kötü olsa gerek. Tercih yapması zor

    1
    0 Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Anneliğin çocuk doğurmakla alakalı olduğunu düşünmüyorum annelik zor iş bildiğim tek doğru bu.

    1
    0 Yorumla
  • Alfie_x
    Alfie_x Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    İkisi de birbirinden kötüdür bence böyle şeyleri mukayese etmeye gerek yok 😐

    1
    0 Yorumla
  • FiqHtShoT
    FiqHtShoT Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı.

    İkisi de çok üzücü bir durumdur bilemiyorum bu soruya cevabım yok

    1
    0 Yorumla
  • Tartini
    Tartini Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Tabiki sevgisiz bir anneye sahip olmak daha acı olur.

    1
    0 Yorumla
  • whsinemm
    whsinemm Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 98%
    +1 yıl

    Annesiz olanlar en azından annem yok diyebilir sevgisiz olmak daha kötü

    1
    0 Yorumla
  • hayatitesbihbiriii
    hayatitesbihbiriii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir çocuk babasız bir şekilde büyür ama anasız asla.

    1
    0 Yorumla
  • Sen_kalbime_damla
    Sen_kalbime_damla Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Sevgisiz bir anneye sahip olmak dahada kalpp kırıcıdır bnce

    1
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Varlığında yokluk hissettiren daha zordur heralde...

    1
    0 Yorumla
  • Psikologcansusu
    Psikologcansusu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Bence sevgisiz anneye sahçp olmak daha kötüdür çünkü kendinin sevgiye layık olmadıgını düşünecek ve hiç saglıklı ilişkiler kuramayacak ilerde bu da kendiyle barısık olmaması gibi bir sürü sorun doğuracak

    2
    0 Yorumla
  • bennCem
    bennCem Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42
    +1 yıl

    Annesiz olmak sevgisiz büyümeye neden olur ama sevgisiz bir anne tarafından büyütülmek sevgiye inancın yitirilmesine ve hatta erkeklerde kadın düşmanlığına bile yol açabiliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    sevgisiz bir anneye sahip olmak daha kötü. soru çok güzel

    1
    0 Yorumla
  • zynpern
    zynpern Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Annesiz olmakta, sevgisiz bir anneye sahip olmakta, kötü.

    1
    0 Yorumla
  • Herhangibiri37
    Herhangibiri37 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Sevgisiz anneye sahip olmak daha kötü bu annesiz olmaktan daha üzücü bişey

    1
    0 Yorumla
  • Namjoonarmy
    Namjoonarmy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    +1 yıl

    Tabiki de sevgisiz bir anneye sahip olmak daha kötü

    1
    0 Yorumla
  • To_Be_Honestt
    To_Be_Honestt Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Annesiz olmak dha kötü bence.~

    2
    0 Yorumla
  • elianamelia
    elianamelia Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Sevgisiz olmak daha kötü ve barış 🤣☺

    1
    0 Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    İkisi de kötü al birini vur birine.

    1
    0 Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Sevgisiz anneye sahip olmak çok kötü.

    1
    0 Yorumla
  • sultan081
    sultan081 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 88%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 758 cevap paylaştı.

    Sevgisiz anneye sahip olmak daha kötü

    1
    0 Yorumla
  • FeshiMüna
    FeshiMüna Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Sevgisiz bir anne daha kötü olmalı.

    1
    0 Yorumla
  • thecutewitch
    thecutewitch Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.

    Sevgisiz anne bence..

    1
    0 Yorumla
  • ŞerefBekirAşkın26
    ŞerefBekirAşkın26 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Annesiz en azından anne sağken sevgi öğrenebilir

    1
    0 Yorumla
  • Fenerligenc34
    Fenerligenc34 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 101%
    +1 yıl

    Ikiside ayni şeye cikiyor

    1
    0 Yorumla
  • Olympe
    Olympe Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Annesiz olmak.

    1
    0 Yorumla
  • pwlinsiu
    pwlinsiu Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Sevgisiz bir anneye sahip olmak

    1
    0 Yorumla
  • Japonya_dan_gelen
    Japonya_dan_gelen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    Böyle bir şey için tercih yapamam

    1
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı.

    sevgisiz anneye sahip olmak

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı.

    Sevgisiz bir anneye sahip olmak ayrı zorluktur.

    1
    0 Yorumla
  • Ahlaklıdindar
    Ahlaklıdindar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 91%
    +1 yıl

    Sevgisiz bir anneye sahip olmak daha kötü

    1
    0 Yorumla
  • johnnyepp2
    johnnyepp2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    annesiz olmak daha kötü

    1
    0 Yorumla
  • Kehribark
    Kehribark Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Keşke annem olmasaydı dediğim oluyor

    1
    0 Yorumla
  • ezomira
    ezomira Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevgisiz anneye sahip olmak

    1
    0 Yorumla
  • heliaxxx
    heliaxxx Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    20 gü

    Sevgisiz bir anne bende de var kendisi olmasa daha iyiydi

    0
    0 Yorumla
  • facdmnskdkkaksks
    facdmnskdkkaksks Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    1 yıl

    Sevgisiz olcaksa hiç olmasın daha iyi

    1
    0 Yorumla
  • Gül_ka
    Gül_ka Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    İkisi de çok kötü bence

    1
    0 Yorumla
  • Yecüc_Mecüc_7991
    Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    Annesiz olmak

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (13)
Devamını Gör(58)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Annesiz olmak mı sevgisiz bir anneye sahip olmak mı daha kötüdür?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Annesizlik mi daha zor yoksa babasızlık mı? 38 cevap verildi
Annesizlik mi daha zor yoksa babasızlık mı? 8 cevap verildi
Annesizlik mi daha zordur, babasızlık mı? 44 cevap verildi
Annesizlik mi daha zor babasızlık mı? 95 cevap verildi
Annesizlik çok zor çünkü annen olmazsa hiçbiseyin anlamı yok en önemlisi sevenin kalmaz? 26 cevap verildi
Bugün Anne'siz Kalmak mı Daha Kötü Yoksa Baba'sız mı? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨