Hastanede staj yapıyorum, sorumlunun tavırları değişti. Nedendir?

Hastanede staj yapıyorum stajda odada 4 kişiyiz bir müdür var bir de stajdan sorumlu orada tekniker bir adam var diğeri de stajyer bir çocuk, bu sorumlu adam başlarda benle hiç konuşmuyordu, ne günaydın derdi ne de bişeyler sorardı ben yokmuşum gibi davrandı bir süre ama sonrasında tavırları değişti anlam veremedim kendisi 33 34 vardır. Ben de 22 yasındayım bazı durumlar var ama buradan tam anlatamıyoruum

Hastanede staj yapıyorum, sorumlunun tavırları değişti. Nedendir?
Cevapla