Arkadaşlar hastanede sözleşmeli personelim kadro açılırsa alırlar mı?

herhangi bi yıl tamamlamam gerekiyor mu daha yeni başladım
Arkadaşlar hastanede sözleşmeli personelim kadro açılırsa alırlar mı?
Cevapla