Normal mi? Mesela dün sinirlendiğim şeye bugün daha çok sinirleniyorum artıdan kimse benden özür dilemiyor ben ne diye bu insanları affedeyim?
Normalde merhametli biriyim ama çokda sinirliyim
Normal mi? Mesela dün sinirlendiğim şeye bugün daha çok sinirleniyorum artıdan kimse benden özür dilemiyor ben ne diye bu insanları affedeyim?
Normalde merhametli biriyim ama çokda sinirliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Özür dilemiyorlarsa kendilerini haklı buldukları içindir. Öncelikle kendini sorgula haksız olabilir miyim diye. Sonrasında vicdanın rahatsa onlarla iletişimini keserek onları cezalandırabilirsin. Belki düşünmek için fırsat bulmaları haksız olmalarını anlamalarına sebep olur.
Haklı olmama ihtimalim yok da siz anlamazsınız
Anlasalar ne olur onlar vicdansız şerefsiz azcık kalbinizle düşünün
Affetme gitsin en iyisinş yapıyorsun.
Sinirli olmak merhametten iyidir boş ver