Büyük haksızlıklar yaşadım ve sonunda çok sert biri oldum?

Normal mi? Mesela dün sinirlendiğim şeye bugün daha çok sinirleniyorum artıdan kimse benden özür dilemiyor ben ne diye bu insanları affedeyim?

Normalde merhametli biriyim ama çokda sinirliyim

Büyük haksızlıklar yaşadım ve sonunda çok sert biri oldum?
Cevapla