Utangaç biriyim, görücü gelecekmiş. Beni beğenmezse diye çok tedirgin oluyorum, ne yapmalıyım?

Erkek eli bile tutmadım, yemek de yapamam. Sosyal fobım de var zaten çok calışkamdım ama çok fakiriz ve artık dayanamıyorum evlencem, çünkü evde hep kavga.. Babamın pisliği falan.. Sizce kabul ediyim mi
Utangaç biriyim, görücü gelecekmiş. Beni beğenmezse diye çok tedirgin oluyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla