Biz internetten tanıştık ve cidden birbirimizi seviyoruz çıkmaya başlayalı tam 3 ay oldu 4. ayımıza girdik geçenlerde. Bu ağustosta buluşucaz ve beni beğenmez diye çok korkuyorum benim boyum 173 kilom 64 onun boyu 175 civarı ve kilosu 55 aslında kilomu biliyor zayıf sevdiğinide biliyorum önceki sevgilisinin kilosu 43 müş gerçi o kiloda olmak istemem ama olsun yanında afedersiniz öküz gibi durucam diye korkuyorum bacaklarımı beğeniyor herkes beğeniyor asıl sorunum simit bölgem evet sizlere sormak istediğim şeyler şunlar: Sizce yannda iri yarı durucakmıyım ve bildiğiniz simit bölgemi eritebilmek için egzersizler var mı
(İlk tanıştığımızda 68 kiloydum diyetisyene gidiyorum ve benim 20 günüm var özgüvenli gidebilmem için)
(İlk tanıştığımızda 68 kiloydum diyetisyene gidiyorum ve benim 20 günüm var özgüvenli gidebilmem için)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar