Bugün resmi yerlere gittim. Merhaba dediğim hiçbir memur merhaba ile karşılık vermedi. Bu sadece bana mı oluyor?

Bugün resmi yerlere gittim. Merhaba dediğim hiçbir memur merhaba ile karşılık vermedi. Bu sadece bana mı oluyor?
Cevapla