Kızlar neden kendine kötü, acımasız davranan erkeğe düşer sonra düzgün erkek yok diye ağlar?

Hiç şaşmadı hangi kıza kötü, aşağılayıcı davrandıysam peşimde köpek oldular. Hem bile bile lades deyip hemde düzgün erkek diye ağlıyorlar. Kızlar neden böylesiniz.
Güncellemeler
+1 yıl
Saldırı amaçlı sormadım sadece bu nasıl bir ruh halidir nasıl bir iç dünyadır merak ediyorum dhsjsjd
Güncellemeler
+1 yıl
Kızın yemediği halt kalmamış, düşüp kalkmadığı erkek kalmamış, seveni değer vereni elinin tersiyle itiyor. Sonra gidip sağda solda düzgün erkek yok diye ağlanıyor 😄
Kızlar neden kendine kötü, acımasız davranan erkeğe düşer sonra düzgün erkek yok diye ağlar?
Cevapla