Bir kızı ilgisiz bırakıp, kız aniden hayatından çıktı diye niye kötüler bu erkekler?

Bir insanı İlgisiz ve belirsizlik içinde bırakmak kötü değil mi?
Bir kızı ilgisiz bırakıp, kız aniden hayatından çıktı diye niye kötüler bu erkekler?
Cevapla