Bence, insan istedikten sonra imkansız diye bir şey yoktur...

Bence, insan istedikten sonra imkansız diye bir şey yoktur...

İnsanoğlu sınırlı bir canlı olsa da tarihe baktığımızda kimilerinin imkansızlığı, yapılamaz denilen bir çok şeyi başardığını, bizlere ilham kaynağı olduklarını görüyoruz. Misaller vermek lüzum gelirse; Hezârfen Ahmed Çelebi kendisine kuşun kanadına benzeyen kanatlar takıp uçmuştur. Ne kadar da imkansız görünüyor lakin ilk uçuşu başlatan Hezârfen Ahmed Çelebi oldu, şimdi de insanlar paraşütle uçuyorlar, insanoğlu mucizelerle dolu bir varlık, yeter ki inansın, inanç varsa, çabalayış ve sebat varsa imkansızlıkta olmaz. Aşılması imkansız görülen kısırlığın tedavisini Robert Edwars bulmuştur. Kanseri yenen insanları gördükçe, teknolojinin günden güne ilerlediğini, bu aşamalara geldiğini gördükçe imkansızın da olmadığını görüyoruz. Noelia Garella down sendromlu olmasına rağmen ülkenin ilk anaokulu öğretmeni olmuştur. Doğuştan iki kolu olmamasına rağmen Sümeyye Boyacı yüzme şampiyonu oldu, "balıkların da kolları yok" diyerek yapabileceğine inanmayı seçti. Ayşe Işık, kolları olmayan ve ayaklarıyla resim yapan bir ressamdır. Canten Kaya belli bir yaşa kadar kekemeydi, konuşma sıkıntısı yaşıyordu, şimdi ise konuşmacı oldu. Beyazıt Öztürk r'leri söyleyememesine rağmen radyoya gitti, O'na tüm arkadaşları r'leri söyleyemiyorsun yapamazsın dediler lakin kendisi inandı ve pes etmedi, yapacağına inandı sadece. Engellerine rağmen bir çok başarıya imza atabiliyor insanlar. Doğuştan görme engeli olan bir anne, tüm engelleri aştı, hayal kurmaktan vazgeçmedi,"yapamam, edemem"demedi. Hiç okula gitmedi, ilkokul diplomasını 19, ortaokul diplomasını 22, lise diplomasını ise,25 yaşında dışardan sınavlara girerek aldı, şimdi ise; Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi'nde Sosyal Hizmetler Uzmanlığını okuyor. Hâlâ da hayal kurmaya devam ediyor, psikolog olmak gibi bir hayali var. 4 yıl özel radyolarda program yaptı,22 yıldır özel bir şirkette çalıştı. Annelik engel tanımaz diyerek anne oldu, görmeyen gözleriyle yemek yapıyor, çalışıyor, üretiyor. Nick Vujicic; doğuştan kolları ve bacakları olmayan bir motivasyon konuşmacısıdır. 4 çocuk babasıdır ve Kanae Miyahare ile evlidir. Kendisi 2 parmaklı minik ayağıyla kitaplar yazmıştır. İbrahim Arıkan, okulu olmayan bir köyde doğmuştur, zor şartlar altında eğitim hayatını sürdürmüştür. Fizik öğretmeni, sonrasında dershane öğretmeni, daha sonrasında ise, dershane sahibi olmuştur. Dershane ve okullar açmıştır. Türkiye'nin ilk kargo şirketini kurmuştur, Holding patronudur. Yokluktan gelmiştir. Onlar inandı ve başardı, herkese de ilham oldular, imkansızın olmadığını gösterdiler başarılarıyla.
İmkansız olan şeylerde bahanelerin arkasına sığınılır zaten. Aklın kabul etmediği bir fikri zorla dayatamazsın, çünkü bilir olmayacağını.. sen sadece fazla istediğin için süreyi uzatabilirsin türlü bahanelerle, aslında sen de bilirsin içten içe olmayacağını..
Dedi birisi...
Blackman rica etti : ))
Sağlık konusu olunca bazen elden hiçbir şey gelmez ve imkansızlık, çaresizlik ne demektir işte o zaman anlarsın.. Hayatın bazı dönemlerinde maalesef ki oluyor..
Evet benim için imkansız vardır elbette.. çünkü bazı şeyler biz ne kadar istesek de olmaz maalesef.. ama yine de sonuna kadar denemek de bizim elimize.. ben de elimden geldiğince derim başarmak için
Zaten insan denemeden de bilemez.. bazen vaz geçer yorulur ama o anlarda bile sabretmekten vaz geçmiyorum ben.
Cevap
7Cevap
İmkansız diyenler imkansızın içinde bile imkanın var oldugunu bilmeyenler. Hayatta her şey olabilir. İstikrarlı olduktan sonra. Tembel ve korkaklar bunu bilemez ve tecrübe edemez.
İmkansız yoktur ama çok zor vardır
Imkansız diye bir şey elbette vardır. Bazı insanların elinden özellikle bazı konularda hiçbir şey gelmez işte buna imkansızlık diyebiliriz
Hayatı biz imkansızlaştırıyoruz … bence imkansız diye bir şey yoktur … evet hayatta maniler engeller vardır ama onlar da aşılmak için vardır …
Bir insan istediği zaman herşeyi başarabilir…tabi istisnalar vardır … ama genel hatlarıyla inanmak ve çabalamak… olmuyorsa yeterince çabalamışsın demektir bana göre …
Görseldeki söze katılıyorum. İmkansız diye bir şey yoktur. Durumları imkansızlaştıran şey insanların kafasında engeldir. Çoğu kişi engel koyduğunu bile fark etmez.
İmkansız diye bir şey yok seven insan karşısında ya da bir şeyi gerçekten çok istersen neleri oldurabildiğini gördüğünde kendin bile şaşırırsın
İnsanlar imkansızı sever aslında, çünkü imkana çevirilmek istenir emek verilir ama sonra pes edilir 😂
bahane değil korkaklık o
neyse... yok bence de
isteme meselesi
Vardır. İnsan o kadar da kudretli yaratık değil ki. Bazen tam teslimiyetle vazgeçmek gerekir
Hayatta imkansız olan şeyler vardır, ulaşılması çok güç olan ama her şey imkansız değildir.
İmkansız diye bir şey var ama işime gelmiyor konusu başka bişey.
Ölümün engel olduğu durumlar hariç imkansızın da insan isterse olabileceğine inanıyorum.
İmkansız diye bir şey vardır kabul etmek istemesek de.
Imkansız diye bir şey vardır. Bahanelerin arkasına sığınmak için değil vazgeçmeyi bilmek için.
İstenildiği ve gayret gösterildiği taktirde imkanlar oluşur..
Evet vardır, bahanelerin arkasına sığınıyoruz çünkü bazen gururumuz daha önemli
herşeyin bahanesi olmaz bazı şeyler imkansızdır ((: yazdım yıne
Bazı durumlarda imkansız diye bir şey vardır evet.
İmkansız insanın elindedir.
Vardır, nasip değilse al sana imkansızlık.
Vardır. Nasip değilse imkansızdır
bir şey olmayınca olmuyor boş yapma
Boş yapmayı çok seviyorum 😂
İmkansız yoktur , sınırları zorlamak lazım
Bazı şeyler imkansız olmalı zaten ☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?