"Zaman herşeyin ilacıdır" sözüne ne kadar inanıyorsun?

Ben inanmıyorum artık bu klişeleşmiş sözlere. Zaman geçse de insanın unutabildiğine hiç inanmıyorum.. İlaç gibi geldiğini sanıyoruz.. Oysaki küçüklüğümüzde yaptıklarımızı hatırlayıp hala daha duygulanan insanlarız.. Ne mutlu ki duygusuz değiliz.. Ama zaman ilaç olmanın yerine zehir oluyor..

Zaman herşeyin ilacıdır sözüne ne kadar inanıyorsun?
"Zaman herşeyin ilacıdır" sözüne ne kadar inanıyorsun?
Cevapla