Merhaba KScanlar nasılsınız? Kişisel gelişim denilince olumlu şeyler ortaya çıkıyor. Hiç bir gelişim sürececi kötülük barındırmaz başarı hedefler.
Kendini kişisel gelişimlerle yontan bir insan zaten bu süreçlerin sabırla ve istikrarla olması gerektiğini anlaması gerekiyor.
Tüm çabaların sonucu ortaya çıkan başarı zaten iyi şeyler yapılmışsa taktir edilir; kötülükle başarı, taktir getirmeyeceği için doğal olarak. Kişisel gelişim, bir kişinin daha iyi bir insan olmasına yardımcı olur diyebilir miyiz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Olur tabi ki de
Aynaya bakıyorum çok güzel insanım.😂
İyi bak bakalım ben de orada mıyım? 😂
Sen ne alaka😄
Aynadakiajanım ya hani 😂
Sjsjsj
Evet