O adam benim maalesef şu son 2 günüm yine cehennem gibi geçti şu an bu sözleri yazarken bile kendimi aşırı çaresiz ve bitik hissediyorum yani o kadar tükendim artık kelimeler tükendi sanki aklımda sanki silah zoruyla yaşıyor gibiyim artık diyorum ki sıra bir an önce bana gelse de çekip gitsem kendimde gitmek istiyorum ama yapmam gereken son işler ve bazı görevler var eğer onlardan da zaten bir sonuç çıkmazsa o zaman heralde yolun sonu görünüyor diyebilirim kesinlikle kendim için...
Siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız bu kadar çaresiz ve umutsuz bir hayat içinde nasıl bir formül arardınız? Ben ne o çareyi ne de o formülü bulamıyorum ve günden güne bitiyorum ve eriyorum adeta siz olsaydınız ne yapardınız?
Saygılar...
youtube.com/watch
Siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız bu kadar çaresiz ve umutsuz bir hayat içinde nasıl bir formül arardınız? Ben ne o çareyi ne de o formülü bulamıyorum ve günden güne bitiyorum ve eriyorum adeta siz olsaydınız ne yapardınız?
Saygılar...
youtube.com/watch
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer