"Gül güzel yüzlüm." diyen gelsin. :))
Kapıda bu şarkıyı mırıldansın, ellerinde portakal, mandalina poşeti olsun. Birlikte meyve yiyelim, tatlı konuşalım, hasta olmayalım. :))
"Gül güzel yüzlüm." diyen gelsin. :))
Kapıda bu şarkıyı mırıldansın, ellerinde portakal, mandalina poşeti olsun. Birlikte meyve yiyelim, tatlı konuşalım, hasta olmayalım. :))
Kapın her çalındıkça, o mudur diyeceksin…
Cevap
12Cevap
Noel Baba gelsin çuvalın içinde bana milyon dolarlar getirsin 😅
Kimseyi görmek istemezdim zaten görecek kimsem de yok
Çok sevdiğim bi insan var aile büyüğüm. O gelse ponçik yanaklarını sevsem sarılsam vonkemmel olurdu.. Ama başkasına sürpriz oluyor şu an δ
gözüm hep kapıda bakalım
Dedim, ninelerim dayıcım amcalarim kapıya gelse keşke bir şey istemem sarilmaktan başka ama maalesef böyle bir şey olmuyacak
Mümkünse kimse gelmesin. Ayağım sakat kalkıp kapıyı açmak işkence olur. Kısacası Diyojen modu açık şu an.
Kafanız güzel sanırım Nil hanım.
O zaman jagermeister cold brew shot sizin için kalkıyor bu gece.
Gelecekteki eşim elinde de yüzükle bana evlenme teklifi etsin Jsbdjsbfjsbf
Gelsin işte senin olmaya geldim falan hayatımı sana adıyorum falan desin Sndjdjjdjs
Ben kanmam ben süper insanım 😂
Babamın olmasını isterdim, hep eli kolu dolu gelirdi nefes nefese kalırdı. Ne getirdiginin bir önemi yok kendini getirse, getirebilse.
Sevdiğim adam gelsinde hiçbir şey istemem tek o yeter
Kapıdan önce telefon çalar güvenlik misafiriniz var diye arar. Ayrıca davetsiz misafir sevmem
2 ya da 2.5 yaşındaki bebeklik halim gelsin doya doya seveyim kendimi
Bu aralar biraz depresif gibisin sanki :)
Normalde tam tersi olmaz mıydı ya, sen neden böyle bişey tercih ediyorsun :)
Seni görmek isterdim. Bi kalp dolusu aşk getirmeni isterdim
Bilmem. İçimden öyle geldi. Hoşuma giden yanımda olması, sevmesi, sadık olması.
Profil foton. İyi birisin anladığım kadarıyla.
Diğer arkadaşa yaptığım yorumu da kaldırırsan memnun olurum. Yanlışlıkla oraya gitti yorum.
Rica ederim. Konuşmak ister misin?
Peki iyi geceler
Bu aralar disardayim ne diyim şimdi :d
herkes evde zaten
Beles yemek dagitan hayirseverleri
Yemeksepeti kuryesi 4-5 tane Çizburger
sabah oldu uyan
çikidamuz ajdar
Platonik misin?
Nişanlı?
Ne peki?
Yengeç burcusun bence sen
Ne peki? Merak ettim
Seni tanıyabilir miyim? Yorumda olacak iş değil bu elbette de
Seni anlıyorum ama itiraz etme lütfen
Konuşunca anlarsın zaten beni
Konuşalım istemezsen söz daha yazmam sadece fırsat ver
Çok kötüsün
Eski bi dostumu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar