Herkesin kendisine teşhis korumasından bıktım ve sinirim bozuluyor artık?

Anksiyetem var diyorlar, OKB var diyorlar, Dehb var depresyondayım diyorlar. Psikoloğa gittim mi dedikçe yok bence öyleyim diyorlar. Bu hastalıkları yaşayanlar bilir ne kadar zor olduğunu. Benim gibi bu hastalıkları yaşayanlara haksızlık değil mi?

Herkesin kendisine teşhis korumasından bıktım ve sinirim bozuluyor artık?
Cevapla