Sabahları tamamen havanın karanlık olmasından dolayı uyanamıyorum yoksa hiçbir sıkıntı yok🥲

Sabahları tamamen havanın karanlık olmasından dolayı uyanamıyorum yoksa hiçbir sıkıntı yok🥲

Vitamin kullanımına dikkat etmek iyi olabilir.. ben de aşırı yorgunum ama benim yorgunluğum daha çok geç uyumak maalesef.. erken yatmak lazım kahve içmemek lazım özellikle de akşamları.. bir de uyumadan önce çok su içmemek lazım uykunun bölünmemesi için.. başka aklıma gelen tavsiye yok olsa kendim uygularım ssdf
Bu sabah bende öyleydim emin olmak için saate bakıyorum uyuyorum sıçrıyorum tekrar saatte bakıyorum hüğğğ 🥺 annemin son çığlıyla kendime geldim 😅 gece uyumak bilmiyorsun sabah uyanmak bilmiyorsun aç aç gidiyorsun ne halin varsa gör deyince evet kış ayındayız karanlık olması normal dedim sessizce iç çeke çeke 🤧
Bende alarm kurup kurup sızıyorum sonra acaba alarmı unuttum mu diye uyanıp bakıyorum ve bunların hepsi 5dk için ahsjs
Nedenn
Uyanıp hazırlanıp çıkmaktan ziyade uyanıp vakit geçirip çıktığımda enerjimin daha çok olduğunu farkettim. Normalde kalktığımdan 1 saat erken kalkıp kahvaltı falan hazırlamaya basladım. Gün içinde de farkı farkediyorum
Cevap
10Cevap
Ben akşamdan kendime diyorum ki ' yarın sabah uyanacaksın bak tamam mi uyanmak için uyuyorsun güneşle bir işin yok jdndnd
Bu akşam kendime bunu söylicem
Yataktan çıkıp yüzümüzü yıkamalıyız.. 😄 Yinede gözün yatakta oluyor.. 😅
Bismillah diyorum kör şeytan diyorum😅😅😅😅 kalkıyorum
Kış kış dicem bende sjdjd
😅😅😅
053 da kalkan biri olarka daha formülünü bulamadım.
Sanki saatleri ileri alsak biraz problem çözülür gibi
keşke
yatak odasına led ışık aldım sabah basıyorum turkuazı denizaltında kalkmış gibi oluyorum. mavi ışık uyandırma etkisi veriyor.
Erken uyumalı ve akşam geç saatlerde yemek tüketilmemeli
Spor yapıp vücudu zinde tutmak ve vitamin takviyesi önemli bir etken diyebilirim.
Fotoğraftaki gibi ponçikleri ısırarak güne başlayabiliriz.
Ne yapılsa boş, her zaman uykuyu alamamış şekilde, zar zor kalkılıyor 🤔
Şafak operasyonu misali daha aksiyonlu daha heyecanlı oluyor. d
Bundan sonra kendime sen jöhsün pöhsün diyim bari
8 yıldır aksam kaçta uyursam farketmiyor sabah 06:30 kavatımı hazırlamış bir vaziyette masadayım
Avokado yemeliyiz
Valla o kadar uykum vardı ki avokedomu bile yiyemedim
Yataktan çıkmak
O aşamada büyük sıkıntılarım var
Lavanta koklamalıyız.
Türkiyede isen öyle bir şey olmaz 😂
Sakince o kediyi yere bırak öncelikle 😂😂😂😂
Erken uyumak lazım
Günü "ay"mış gibi düşünüp uyan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?