Aklıma gelen olumsuz şeylerin beni bulması şaka mı?

Hislerim çok mu kuvvetli yoksa aptala malum mu oluyor anlamadım.

Kötü şeyler benden uzak durun!

Aklıma gelen olumsuz şeylerin beni bulması şaka mı?
Cevapla