Hislerim çok mu kuvvetli yoksa aptala malum mu oluyor anlamadım.
Kötü şeyler benden uzak durun!
Hislerim çok mu kuvvetli yoksa aptala malum mu oluyor anlamadım.
Kötü şeyler benden uzak durun!
Evrene ne mesaj verirsen dönüp dolaşır seni bulur derler ya aslında ya kendisi. Belki saçma geliyor insana ama gerçekten de öyle oluyor. Hele ki hissederek oluyorsa mutlaka o durum insanı buluyor. O yüzden olumlu dusjnmek, olumlu bakmak lazim.
sevgili süper mod;
buna attraction law diyebiliriz. Sizin titreşiminiz, enerjiniz yüksek. Bu çok iyi. Ama ne yazıkki olumsuz düşünceleri, titreşimleri yayıyorsunuz ve de bu da sizi kolayca buluyor.
Çözümü, sürekli iyi ruh halinde kaldıran şeyler düşünmek ve yapmak. Kötü kelimeleri telaffuz bile etmemek.
Cevap
18Cevap
Bende de bazen ara sıra oluyor. bence olumlu düşünmek lazım her zaman :D hislerimiz güçlü olduğu içindir geçer umarım ☺️
Kötüyü çağırmak diye bir şey inanıyorum.. neye Kötü senaryo yazsam başrolünde ben varım ayol.
Abdaldır o superReyis.
Evden enerji 777 falan filan 😂
O sırada evren aynen aynen gelirken bi kent switch bir de 1 litre kola al gel 😂😂
Yok evrenin umursama olayı 😂😂
Herkesle eğlenir o öyle de allahsız kitapsız bir şey iste 😂
Bak ya hala seni umursadıgını düşünüyorsun 😂 tc kadını işte 😂
Hislerin de kuvvetli olabilir ama olumsuz düşününce hep oluyor olumsuzlara inat.
Olumlulara*
Nasıl tersine çevircez bunu bolca dua?
İnşaallah dua yeterlidir, kelin merhemi olsa işine döndü esasen 😅
Hahaha 😂😂
Tam adamını buldun sormak için ne diyeyim ki 😅😂
Ne bilim mantıklı konuşunca yardımcı olursun sandım 😂
Cümlen beni benden aldı 😂 yardımcı olmuşum demek ki mantıklı geldiyse 😅
Tam olacakken yam çizdin 😀
Bi ayağım topal düz çizemiyorum 😅
Hahaha deli😀
Memnun oldum 😅😂
😂😂
Enerji diyoruz! Yani konuşurken ağzımızdan çıkan kelimelere dikkat etmek gerekiyor ben buna inanırım. Ne verirsen alırsın!
Aklına gelen başına gelir genelde. Pozitif düşün, pozitif olsun 🫵
Beyin düşüncesini gerceklestirir.
Quantum Enerji, araştır
Düşüncelerin arkandan dolaşıp seni bulması. Kötü talih sal bizi sal 🤣
Sana çekim yasası demedim mi ben hee
hangi enerjiyi yayarsan onu çekersin
ne kadar olumsuz düşünürsen basina hep olumsuz şeyler gelir
Şaka gibi görmeniz şaka
Kötüyü düşündükmü oluyor maalesef
Guzel dusun guzel olsun
Keşke şaka olsa.
ne oldu kız
çekim kanununu kullanıyorsunuz bence
hislerinde kuvvetli bende senin gibiyim bbana çok benziyorsun bu konuda
dertleşsekmi bu konuda acaba :D ama xper seviyem düşük atamıyorummm
yo ben sıkmayacaktım seni dinleyecektim aslında
Çekim yasası deniyor buna
Ön görün iyi olabilir
Tesadüf diye bir şey yok derler *-*
melekler hissettiriyordur
Şanssızlık diyelim
Tek değilsin
Çekik yasası
Şaka.
güzel düşün
neden böyle
başka şeyleri düşün:)
yeni ilgi alanları. ugraslar iyi olur:) ne kadar çok takipçimiz varmis
bot takipci
hayirlisi
nasılsınız
iyi.
pekiiyi :)
Trol trol :D
kötü düşünme
Benn
herkes öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?