Fake foto kullanmak özgüven eksikliği mi?

Fake foto kullanmak özgüven eksikliği mi?

yani kendi fotosunu koymayan insana bir şey demem çizgi film karakteri koy, at koy, çicek koy, böcek koy tamam anladık bunların lafları da belli kendi fotografımı koyacak kadar buraya güvenmiyorum ya da kamuda çalışıyorum tanınmak istemiyorum.. ben çok fazla yakaladım bazıları ıle sohbetı devam ettirdim fotolarını övdüm totolarını tavana deydirdiklerini gördüm yakalanlar anında engel atıyor bir de bence çok ağır sorunlarınız var fake fotocular.. kullanmayın

Fake foto kullanmak özgüven eksikliği mi?
Cevapla