Bir insana [ Sevgili, arkadaş vs.] Bir konuyu izah ettikten sonra size "OK" veya "👍🏻" böyle bir tepki veriyorsa ne yaparsınız?

Hiç sevmiyorum. Yani karşıda ki insana birşeyler izah ediyorken saçma bir 👍🏻 gibi tepki almak boşa zaman harcamışım diyorum.
Sizce?
Bir insana [ Sevgili, arkadaş vs.] Bir konuyu izah ettikten sonra size "OK" veya "👍🏻" böyle bir tepki veriyorsa ne yaparsınız?
Cevapla