İnsanın hep geç kaldığı yerler olur.
Bazen unuttuğu...
Senin geç kaldigin yer neresi?
Kendime
Hayata
Sevdiğim insana
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İnsanın hep geç kaldığı yerler olur.
Bazen unuttuğu...
Senin geç kaldigin yer neresi?
Ben erkenciyim biraz. Zamanından önce bulur, zamanından önce kaybederim bulduğumu. Sonrasında pişman olmam ama, zamanlamamın iyi olmadığından eminim genel anlamda.
İnsanın en büyük geç kalmışlığı kendine olur çünkü hayat ve sevdikleri insanlar kendine geç kalınmışlıgın izleri olarak hayatınızda yer alıyordur.
Bu yüzden ayak izlerinizi takip ettiğinizde yine kendinize çıkacak tüm yollar.
Cevap
22Cevap
Düşündüğümde geç kaldığım bişey yok.
Herşeyi zamanında geç de olsa yapmak nasip oluyor.
Çok şükür
Bazen başkasına yetişmek için Kendime geç kalmışlığım oluyor bu durum kendime üşengeç oluşumdan kaynaklı sanırım
Kendimi keşfetmem uzun sürüyor. Hala tanımıyorum kendimi. Kendime geç kaldın.
sevdiğim insana mı geç kaldım acaba diyorum ama onun o kadar isteği olsa mutlaka fırsatını yaratırdı değil mi..
Hayat gayesi nedeni ile, oraya koştur, buraya koştur demekten kendime ayıracak zaman kalmıyor, halbuki hayat çok hızlı akıyor
Hayatta tek geç kaldığım bir arkadaşım var normalde geç kalmam ama sıra ona gelince bir işim çıkıyor garip
Hayata geç kaldım meslek edinmek istiyorum kendime bir gelirim olsun diye ve hala da uğraşıyorum
İyi günler...
Ben bu Sorunuza esprili cevap vermek istiyorum...
EYT ye geç kaldım 😂😂😂
23 yaşındayım hayata geç kaldım başaramadım benden küçüklerim bile neler başardı ben bir b*ku başaramadım ne sevdiğimi alabildim nede mesleğimi nede ailemle aram iyi değil
Hiç bir yere geç kalmam tam söylediğim dakikada oradayım
Hayata geç kaldıgı mı düşünüyorum aslında uç yaşamış biriyim
Üçü de, ama sıralamak gerekirse kendime, sevdiğim insana ve hayata.
Kendime ve her şeye geç kaldım
Kendime en çok geç kaldım sanırım
Söylemek istediğim sözlere
Kendime yani emeklilik
Geç kalmam, her zaman hazirlarim kendimi
Geç kalmam. Kalmayı sevmem, kalanı hiç sevmem
sevdigim insana
evlatlarım için kendimi erteledim
Kendi hayatıma geç kalmışlığım var.
Hayata kendime geç kaldım
Kendime
Hayata
Çay içmeye
Bir kendime geciktim
Hayata
Zor bir hayatım oldu
Hayata
Her şeye
Ölmeye.
Hayata diyim
ah kendim ah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?